momsboys Öncelikle iyi bayramlar herkese🙏🏻 ilk oglumu 41+3 te dogurmustum şuan ikinci ogluma hamileyim ve 33+5 olduk. kimi diyor ikinci bebek daha erken gelir kimi diyor ilkiyle aynı gelir. Tecrübesi olanlar yazabilirmi🙏🏻🥰
Omerhatice momsboys banada ikincisi daha etken gelir diyorlar bende bekliyorum bakalım 😂 Oglum 40+2 de geldi 😁 kizim ne zaman gelcek bakalım 🥰