aysessozer tabiki ederiz canım sağa saglim kucağıma almak nasip olsun benimde vardı şuan 16+3 haftaligiz stres yapma pek yerinden kalkma zorlama kendini bebek yerleşene kadar benim bide bebeğimin kesesinden kanamam vardı ilaçlarını düzenli kullan ve bol bol dua et içini ferah tut inşallah bisey olmaz canım