Kızlar öncelikle iyi bayramlar dilerim 🌸 34 hafta oldu minik kızım . şeker , erken doğum vesaire derken iki hafta böyle stresli geçti karnı 5 hafta önden gidiyordu şuan sadece genel olarak 2 hafta bi öndelik var yediklerime içtiklerime dikkat ettim ekstradan yürüyüş yaptım . Su fazlalığı vardı o da düzene girdi çok şükür şimdilik iyi gidiyoruz Haziran Annesi olarak gözüküyorum ama Mayısta olabilir 🤔 Kilosu 2863 oldu minik bir prenses beklerken minik bir panda olacak galiba 🙈 sizde durumlar nedir 😇