Burcuakyoll çok normal ilk 3 ay ve son 3 ay tuvalet oturma odası gibi oluyor genelde😅 benim epey uzun sürmüştü bebişim hareket etmeye başlayınca hem kasıklarda hareket ettiği için sürekli mesaneye baskı oluyordu 1 2 ay normal çıkabildim herhalde tuvalete şimdi son günler 1 aydır gene sık sık lavabodayız olsun bebşin için herşey sürekli çişin gelsin tek derdin bu olsun annesi☺️