2 gün önce sezeryan olcagım kesinleşti catı darlıgımdan dolayı, duyan yakınlarım bir sıkıntımı var neden sezeryan hani herşey normaldi doktorun sezeryancıdır filan filan. Neden filan diye sormaya başladılar. Sezeryanda bir dogum şekli değilmi arkadaşlar insanlar niye böyle şeyler diyor normalde kimseyi takmam ama duygusallaştım sanırım epeyce.