Adkut ben 2 paket aldım kutu da bi de ece ile caramio aldım bayram cikolatasindan yaptırmak pahalıya geliyor biraz araştırdım yani bu şekilde 60 tl filan tuttu ve bir sürü çikolata var dolapta 😂
herkesin bütçesi aynı değil tabiki bana gereksiz geldi mesela buz dolabı süsü yaptırmayı düşünüyordum ondan da vazgeçtim zaten kimse gelmiyor virüsten dolayı ne gerek var ben kendimi masrafa sokuyorum çocuğumun eksiğini alirim bunlara para vereceğime