GlsmEker Kızlar merhaba çalışıp rapor alan ve sezeryan doğum yapanlar varsa aranızda yakın zamanda ne kadar ücret aldınız merak ediyorum ?
Esrglr GlsmEker benim daha 1000 tl yattı doğum iznim 5 temmuzda bitiyo. Kalan kısmı trmmuzda yatıcak. Ne kadar yatar bilmiyoeum ama ben işyerinden maaş almaya devam ettim. Bu yüzden yatan parayı şirkete ödeme yapıcam.