Kızlar selam, 31+4 üm. Dün akıntım biraz yoğunlaşınca doktora gittim hatta su sızmasından falan korktum şükür bir sıkıntı yokmuş ama hafif enfeksiyonum vardı zaten doktor gyno fem diye bir fitil verdi. İki tane var içinde dün akşam ilkini kullandım ama akıntım aşırı arttı kızlar ya fitilden mi kaynaklı bu? Benim hep beyaz süt kesiği gibiydi akıntım hamileliğin başından beri. Dün akşam beyaz beyaz fitilin kalıntıları geldi bi süre ama sonrasında beyaz akıntım kesildi. Bugün sabahtan beri su gibi hep iç çamaşırım. Bazı yerlerde enfeksiyonun attığını durumun normal olduğunu söylüyor ama lütfen kullanan varsa yardımcı olabilir mi baya korkuyorum çünkü🥺