İyi bayramlar herkese. 37+4 haftalık gebeyim ve ilk gebeliğim, iki gündür geçmek bilmeyen arada artış gösteren sol kasık ve karın bölgemde bir ağrı var. Yürürken bıçak saplanır gibi oluyor yürüyemiyorum bile dün gece yatarken ağrı bacağıma dahi vurdu uyuyamadım yalancı sancıdır belki diye dişimi sıkıyorum çünkü düzenli değil ağrılar. Aynı zamanda afedersiniz ama mesanemin üstünde bir baskı var gibi yürürken hissediyorum ve bu durum beni korkutuyor. Aklıma takılan ağrılar düzensiz olsa bile hastaneye gitmeli miyim tecrübeli anneler yardım ederseniz çok sevinirim🙂