Buseninannesi_21 Kizlar merhaba herkese hayirli bayramlar 🍬 gece üşüdüğümden öksürüyordum şu an 25+4′üm karnimin altinda hafif bir sanci var acaba üşütmeden mi olabilir mi sizce?