Busrapotuk selam benim kızımda gögüsümün ucu olduğu halde tutmamıştı. Gögüs kalkanı aldım . Birde slikon uç ikiside cok işe yaradı. 15 gün slikon uçla emzirdim ucu iyi cıkınca unutturdum. Çıkarıp denedim. Sorun olmadı. Gögüs kalkanıda emzirdiktem sonra. Gögüsüne kapatıyorsun. Hep üstünede kalıyor. İçine süt doluyor bir bak istersen int. Birde soda şişesini boşalt. Yıka bir güzel. İçine sıcak su koy . Suyu dök sonra . Gögüsünün ucuna koy. İnş fayda eder cnm