Herkese merhaba güzel anneler ve anne adayları. Bugün 5+5 günlüğüm. Geçen haftaya kadar güzel iştahlı yiyordum. İstediğim kadar su içiyordum. 6. Haftaya girmeye yakın yine başladı iştahsızlık. Şuan hiç su içesim yok. Kahvaltı yaptım ama sanki hiçbir şey yemedim. Ne zaman geçer bu durum 😔