Dilaraozkn canım o belli olmuyor ki
sağ sol nereye yerleşirse emrbiyo. detayli ultrasona gidicem ay sonu .kesin kiz dedi doktorum orada da netlessin kiyafet alisverisine baslicaz. Iki tahmindede kiz dedigi icin alistik kizim diye sesleniyoruz isim koyduk🥰🌸🤰 allah buyuk tabi saglikli olsun da cinsiyet degisirse de hayirlisi ile o bizim evladimiz.besigini sipariş ettik kız da olsa erkke de olsa ortak renk almak istedim