Mehtap-m çok şükür çok sevindim, biz evimize döndük kan sulandırıcı iğne yazdı doktor on günlük haftaya kontrolüm var inşaallah en azından 2 hafta daha durursa diye dua ediyorum benim bebeğimde on günlük gerilik vardı çünkü hareketleride biraz daha düzeldi sanki önceki haftaya göre daha çok hissediyorum 🥰