Disimde cürük var cenemin ora iltihaplanmıs icten oyle agrıyorku geceden belli ayaktayım inliyorum parol ictim nafile doktorum antibiyotik yazmisti cok zor durumda kalirsan ic dedi ictim onuda yok banamısın demedi tuzlu su sirke falan hepsini denedim agri disimde degil cene kısmım da iltihaplanmadan kaynaklı onerebilecigini farklı bir sey varmı buzda tutuyorum yok artık oda etki etmiyor