-Selma- Hayırlı bayramlar biz 15 haftalık olduk bebişim cok hareket edıyor bunu hissediyorum artık rahatlıkla erken degıl mı sizce canlar 😍cinsiyetimiz de bellı degıl daha 😊😊
Sermec27 -Selma- sürekli hissetmeniz için de cok cok erken ilk hareket saniyelik olur sürekli olmaz ilk gebelikse 17 en erken ikinci gebelik için 15 en erken hissetme haftası 🥰
Denizyildizii -Selma- olabilir cnm bende ilkinde 15 haftalıkken hissetmiştim. Bundada 13 haftalıkken bi kere hissettim bir gün sonra bi kere daha hissettim bir haftadır birdaha olmadı😄
Dilaraozkn -Selma- Benim de öyle canım yaa özellikle sol tarafında sanki toplanıyor sertleşiyor bende normal mi bilmiyorum 15+5 bizim de 🙈
Sermec27 -Selma- erken canım yine de bebek hareketi için bebek su an daha 50 gr var yok ama yine de sen böyle mutlu hissediyorsan öyle hisset 🥰