Kızlar ben mi evhamlıyım bilmiyorum ama son iki gündür hareketlerinde azalma hissediyorum sanki. Yani 2 saat içinde 10 hareket sayıyorum ama güçlü tekmeler değil her zaman. Bazen titreşim gibi bazen hafif dokunuşlar. Sanki geçen hafta daha çok tekme atıyordu. Bir problem olabilir mi ya 🥺 eşim de diyor ki her zaman tekme atmak zorunda değil yine atıyor ama sen memnun olmuyorsun 😬 Stres oldukça da etkiliyor olabilir miyim bebeği çok üzülüyorum pata küte tekme atsa keşke hep 😬