İlk oğlumun adı Kenan asaf şimdi ikincisi olacak ve 40 gün kadar bir süremiz kaldı eşim ısrarla Dağhan istiyor ama bana kaba geldiği için ve inat ettiği için ısınamadım şimdiler de Fırat da olabilir diyor ama ben daha farklı güzel birşey olsun asafa uysun istiyorum aslında. Fırat olursa yanına güzel bir isim önerisi istiyorum sizden. Ya da daha farklı güzel anlamalı isimler şimdiden teşekkür ederim