Ayseecim SerpilEsra sakıncası yoksa neden erken doğduğunu sorabilir miyim? Şuan bnm de 33.haftada hareketleri bugün bi azaldı gibi
Demet84 SerpilEsra maşallah tahtı bahtı güzel olsun inşallah. Özelde mi doğum yaptınız. Süreç nasıl oluyor merak ettim.
Seherucr Bademm2508 sezaryen doğum yaptım. Ağrılı geçiyor biraz . Gaz oldum çünkü bebeğim kuvozde onun stresi de var.
Rat Selmakaraduman20 maşallah 42+3 te nasıl doğurdunuz o kadar nasıl bekledi doktorunuz. 2. Dogumunuzda kolaylıkla olsun.
Fatma_drmz72 idiloska ben 32.haftada doğurdum küveyse aldılar bebeğin gelişimine bağlı benimkinin gelişimi geriydi
tazeaane idiloska bende 35+5im suyun durumuna göre doğuma alıcaklar doktorum 40 haftalık küveze aldığım ama 36 haftalık küveze almadığım bebekler var dedi.