ikiponcik_annesi syma-123 benim özel ama benimkide yapmadı sezeryan olunca altta bakılmıyo heralde kanama riskine karşı önlem olarak galiba olsun zatwn sayılı günler kaldı biraz daha sabır diyelim 🥴
syma-123 ikiponcik_annesi aynen canım ondan dolayı bakmamıştır doktorun inşAllah sağ Salim alalım bebişlerimizi kucağımıza 😌🤲
Aysun1983 Hazal12 Ecaglaagt ikiponcik_annesi SutlacimiYedimmiBen Metehan_ve_annesi son 5 😍sağlıkla gelsin kızlar yavrularımız 🧿
Ecaglaagt Hazal12 normali bekliyoruz ama gelmeyecek gibi.İştahım da gayet yerinde bende herşey ters işliyor galiba 😂
ikiponcik_annesi Aysun1983 hadi gözün aydın seninde çarşambamı olacak yaa çok heycanlı diilmi ama 😍 bende salı günü sabah 8.15 te yatışım yapılacak 10.15 de ameliyata alınıcam direk sali olsa diyorum biraz korku bastı açıkcası 😬
Hokmak Cansu-13 bizimde son tarih 19 Mayıs gözüküyor ama hiç gelmeye niyeti yok gibi bu gidişle 41. 42. Haftayı göreceğiz diye korkuyorum. Normal olacak ise doğumunuz belirtileriniz başladı mı ?