Melike111111 Kızlar yeni uyanıp lavobaya gittim böyle iç çamaşırım ıslanmıştı 38+3 üm acaba bebeğimn suyundan sızıntımı yapıyor ? Doktora gitmelimiyim
Cimen_bebek Melike111111 Eczanede turnusol pedi oluyormus bunun icin. Eğer suyumuz gelirse ped renk degistiriyormus. Yeni ögrendim bende denicem ilerki donemlerde. Su sızıntılarını anlamak icinmis. Imkan olsa alabilseniz ama kapalidir simdi eczaneler ya.
Melek- Melike111111 bu sabah ben de öyle uyandım ama pijamam falan su dökülmüş gibiydi sonrasında mukuslu birşeyler geldi sürekli ve 2-3 dk arayla 30-40 sn sancı giriyor geliyor mu yoksa bebiş emin olamıyorum hastaneye gitmeye
idiloska Melike111111 renksiz di mi? Kuruyunca leke yapıyor mu? Benim de birkaç gündür geliyor renksiz, özellikle kurumasını bekledim çamaşırda leke yaptı, akıntı mı anlamamadım, pztesi doktora gideceğim.
Sonfeyz Melike111111 amniyon sıvısı olabilir doktorunuza danışın. Hafif bulanik su oluyor hizli da akabilir sizinti da olabilir,
Min23 Melike111111 Melek- canım senin doğum başlamış sanki o şekilde şu geldiyse doktora git en azından içinn rahatlar
Kbraisik1 Ben aynı sebeple hastaneye gittimm canım suyum sızıyormuş hatta bir kaç gün az az olmuştu çok önemsememiştim akıntı sanmıştım sonra artık devam edince gittim ve doğuma alındım direk. Bence acile gitmende fayda var. Üstelik nişanım falan da gelmemişti.
Melek- Kbraisik1 doktora yaZdım cevap vermesini bekliyorum bir süre daha cevap alamaZsam gideceğim, bir garip oldum
Aylinsemih Melike111111 canm bende vakit kaybetme hastaneye git büyük ihtimalle tornusol lı ped taktirip bakarlar bana öyle yaptılar sonra antibiyotik baslatti
Burcuckmk Melike111111 doktorum akıntıların su gibi olabilir hafif ıslanabilirsin demişti bence fazlalaşırsa gidersin
Min23 Melek- dogum sancısı mıymış…hadi gözünüz aydın Allah bağışlasın darısı benim de başıma inşallah ❤❤🙏🙏