Selam hanımlar, evlenmeden önce bikini bölgeme epilasyona gidiyordum. Bilen bilir tam anlamıyla sıfırlanmasada yine biraz alt kısımda kıllar kalır. Ben de hep ağda yapardım. 30.haftaya kadar ağda yapabildim maalesf göremiyorum ve ulaşamıyorum🙈 jilet vursam kıllar sertleşecek diye korkuyorum. Evde epilasyon aletiyle alsam kanatıyorum. Siz ne önerirsiniz? Bu haftalarda temizliğinizi nasıl yapıyorsunz?