Hatice4446 Bi sorum olucak size çok merak ediyorum ya emzirince kilomu alıyorsunuz yoksa tam tersi mi 🤷♀️ Açıkçası ben kilo almak istiyorum zayıflamak istemiyorum 😒 çünkü zayıfım zaten emzirirsem daha da zayıflarım diye korkuyorum
Mom789 Hatice4446 emzirme danışmanlarının hepsi doğum sonrası emzirme kilo verdirir der ama tabi kilo vermek isteyene düzenli beslenme bol su önerilir almak isteyene hoşaf fındık fıstık ceviz tatlılar serbest süt de yapar zaten yani sen süt yapar diye ye herseyi bol bol 😂 hayatim boyunca kilo alamıyorum diyemedim ay nasil bi his 😂😂
Sudeekalay Hatice4446 çok zayıf hamile kaldım 42 kilo civarıydı her iki kızimda da ilkinde 48 ile ikincisinde çok şükür 54 ile eve döndük ilkinde iştahım olmadığı için geri gitti kilom ama ikincisinde uzun süre 52 kiloyu korudum kan bağışı yaptım peşine ramazan geldi oructu iş hayatiydi vs. 49 50 arasında kaldım kızımı da 20 aya yakın emzirdim .. ama beslenme dikkat ettim
Beyzan Hatice4446 eğer emzirme döneminde kilo almak istiyorsan normal günlük kalori ihtiyacına ek en az 600-700 kalori daha Alman lazım ki sana da kalsın emzirme kalori yakan doğal olarak da kilo verdiren bir şey. Ben emzirerek 3 ayda 20 kiloya yakın kilo verdim. Çünkü sen bir şey yapmasan bile gidiyor.ben de çok zayıf hamile kalmıştım ama hepsi gitti kiloların
Muratnannesi Hatice4446 kilo verdiriyor canım. 56 kilo ile doğum yaptım 6 kilo doğumda gitti diyelim 40 ımız çıktığında 38 kiloydum. Bir anda zayıfladım çok emziriyordum
Beyzan Hatice4446 yok hayır hiç özel Bir şey yapmadım normalde çok zayıf ve iştahsız bir insandım ama hamilelikte çok yedim 25 kg aldım..ama emzirme ve klasik ev işi çocuk bakımı derken gitti hepsi. Süt olsun diye Hiç şekerli şeyler filan yemedim günlük 3 lt su içtim ve normal yedim
Muratnannesi Hatice4446 yedim ama anlamadığım bir hızla kilo verdim. Doktor çok rezene çayı içtiysen o yapar dedi. Oğlum her ay 2 kilo alıyordu sadece anne sütü ile doktor mama verdiğimi düşünüyordu düşün o ladar çok emzirdim
Hatice4446 Muratnannesi anladım canım sen çok emizrmişin ben 5. Ayında ek gıdaya falan başlayacağım inş öyle düşünüyorum
Muratnannesi Hatice4446 ben 4.5 aylıkken başladım havuç elma suyu irmik çorbasına hemşireyim diye pelteli şeylere erken başladım yutma kuvveti olsun diye ama bünye işte canım ya. Rezene çok içme sen
Hatice4446 Muratnannesi tamam canım inşallah vermem ya 😀 içmem aynen fazla ondan bol bol yemek yemeye bişeyler yemeye çalışırım artık
Mom789 Hatice4446 34.haftada 70 oldum 😂 hamilelik öncesi 34-36 beden giyen biriydim ama o zayıflık benim boğazımı tutup hergun spor yapmakla olan bisey bir gün salsam anında kilo alırım müsaitim kilo almaya yani ondan dolayı hep düzenli beslenmeye dikkat etmesi gereken biriyim siz gibi kilo almaya çalışsam valla içimdeki aklimdaki herseyi bayılana kadar yerim 😂😂
Mom789 Hatice4446 bana takıl bence kesin alırsın bak 14 kilo aldım hamilelikte saldım eşim bile kurbana kadar doğurma seni keseriz diyor 😂😂 ben senin zayıflığına sinir olup senide tosun gibi yapardım yanımda olsan kesin 😂
Beyzan Hatice4446 hiç yemedim diyemem yedim aslında çok da severim bence biraz da metabolizma meselesi belki de