annelinkoo Günaydın anneler 💕 sorum şu olucak; dün beyaz bir akıntı geldi. Nişan sadece kanlı kahwerengi weya sarı mı olur yoksa beyaz formda da olur mu beyaz gelen oldu mu hiç ?
Dnz_yksr annelinkoo bende de geliyor kati beyaz hafif sarımsı ama ben enfeksiyondandir diye düşünmüştüm sasirdim simdi
SutlacimiYedimmiBen annelinkoo aynisini bnde dun yasadim 39+3 haftaligim bir kac saatte bir lavoboda kendimi temizlerken goruyorum yumurtlama akintisi gibi arastrdim nisan seffafta olabiliyormus hem nisan değilse bile rajim agzi kendini doguma hazrliyor belli😊 kac haftalik sizinki?
SumeyraKrkcSzr Benim beyaz akıntı gibi geliyordu ara ara , dün doktorum nişanı atmışsın dedi, kahverengi ya da kırmızı bişey gelmedi🤷🏻♀️
annelinkoo SumeyraKrkcSzr dün bende de öyle önce biraz daha fazla daha sonra ufak parça parça geldi acaba nişan mıdır ki ya 🙄
annelinkoo Hazanil akıntı gibi de değildi ki bahsedilen nişan gibi ama rengi beyazdı sadece hayırlısı olsun 🤷🏼♀️ teşekkürler 🙏🏻
annelinkoo SutlacimiYedimmiBen 36+3 37 nin içindeyim 🙊 ayy hayırlısı olsun heyecanlandım acaba ne kadar sonra doğuyorlar ki herkesin farklı farklı size de inşl hayırlı doğumlar olur 😊
SutlacimiYedimmiBen annelinkoo bnde bir kac gun icinde dogururum diye hissediyordum hayrlisi bakalim😀
SumeyraKrkcSzr Arifcaninannesi bugün kanlı akıntı geldi, sanırım doktor yanlış baktı🤷🏻♀️ Biraz kahverengi lekelenme oldu bir de . Bence mukus tıkacını yeni attım 🙄