Seherucr çok geçmiş olsun 4 gün oldu benimde doğum yapalı benim kızımda küveze aldılar sizin sorununuz neydi bizi solunum ,kalbinde reflü olabilir dedi dün gordugumdede sarılığı başlamış ve şeker yükselip düşüyor dedi , çok zor bir durum rabbim kimseye yasatmasn bizimkide 36 haftalikti