Evet kızlar sıra bana da geldi artık buraya hikayemi yazıp happy kidse geçiş vaktim geldi 😊
Benim 2. Hamileliğim ilki normal olmuştu ama bu sefer ki epiduralli olmak zorunda kaldı. 40+3 oldum ve oğlum gelmemekte ısrar etti. Kontrole geldiğimde suyu azalmıştı kafası baş aşağıydı ama baya yukardaydı ve 0 açıklık vardı. Doktorum yatış veriyorum suniyle doğumu başlatıcaz dedi tamam dedim. Yatış işlemlerinden sonra odaya çıktık suni verilmeden doktorum bir fitil göndermiş onu rahime sürünce rahim yumuşayacakmış önce o fitil içeri sürüldü. Yarım saat sonra suni serumu takıldı. Başlarda sancıları çok güzel karşıladım. Açıklık 6 cm oldu ama kafası hala yukardaydı. Ikınarak sen indiriceksin dediler bana. Doktorum ebeler hemşireler o kadar iyiydi ki 40 yıldır tanışıyomuşuz gibiydi 🤗 sonra plates topu geldi sancı geldikçe üstünde zıpla zıpladıkça bebek gelcek dediler. Dediklerini yapıyodum ama sancılar baya halsiz bıraktı beni epidural istiyorum dayanamıyorum dedim. Hemen anestezi uzmanı geldi sırtımdan iğnemi vurdu. Yarım saat kadar sonra sancılarım vardı ama ben hissetmiyodum. En sonunda hadi gel açıklığına bakalım dediler 10 cm olmuş 😲😲 ama kafa hala yukarda. Sancı hissetmiyosun zaten baskı farkedersen yere çömel ıkın dediler yaptım denedim. Sonra çatala çıktım hem benim ıkınmamla hem ebelerin karnıma bastırarak verdikleri destekle oğluşum doğdu 🥰
Doktorum herşeyin normal kesmicem seni dikişsiz bir doğum olucak dedi ama bizim yaramaz doğarken beni biraz yırtmış o yüzden çok az içten ve dıştan dikişim var. Bu arada kilosu ultrasondakiyle aynı doğdu 3.500. oğlum bize bayram hediyesi geldi 🥰🥰
Ben kurtuldum rabbim de sizi hayırlısıyla kurtarsın güzel anneler. Sormak istedikleriniz varsa cevaplayabilirim 🤗