Melhaercan Bebegimvebiz bende antalyadayim canım ofm de akif bey çok memnun kalırsın gece gündüz ariyabiliyoruz biz
PelinHekimoglu Opera yaşam a gidiyorum rastgele gittim ama memnunum bi sıkıntımız yok.Bi kere aradım ondada hemen yardımcı oldu .Değiştirmek istemedim bakalım hayırlısı 🤗
Fulya1 Bende antalyadym medical park Ertuğrul akdaş a gidiyorum çok memnunum çok güler yüzlü 13+1deyiz