Merhabalar,
hamiellik döneminde kullandığım, mide yanmasına kesin sonuç aldığım ilaç olan pantpası az önce yaşadığım yoğun mide yanmama dayanamayıp içtim bebeğim 3 aylık sadece anne sütüyle besleniyor. İçime bir kuşku düştü prospektüsünü nir okuyayım dedim süte geçer yazıyor karmaşık nir dilde ama zararı olurmu olmazmı tam anlayamadım bilgisi olan varmıdır acaba☹️