221039 cumartesi günü bademciklerim şişmeye ve beyazlaşmaya başladı her sene bu aylarda bademcikler şişer benim o yüzden covidten şüphelenmedim bide 1 aydır kimseyle görüşmüyordum zaten pazar günü ateşim çıkınca kadın doğum doktoru boğaz enfeksiyonu geçiriyorum diye antibiyotik verdi eczaneden antibiyotiği almam içinde yazdırmam gerekiyordu sırf bu yüzden acile gittim ve durumu orada ki doktora anlattım bana direkt test yaptılar ve pozitif olduğumu öğrendim pazar gecesi benim için zirveydi ateşim 38-39 a kadar çıktı ılık duş aldım 4 saatte bir parol içtim ateşi düşürmek için pazartesi sabah çok şükür iyi uyandım o günden beri şu an hiçbir belirtim yok diyebilirim bademciklerde indir boğaz ağrım ateş her şey gitti bol su içtim, meyve, sebze kadın doğum doktorum 2-3 tane vitamin ilacı vermişti onları kullandım çok şükür iyiyim. Sizde lütfen ağrınız ve ateşiniz olursa parol almaktan korkmayın çünkü öbür türküsü daha tehlikeli. Çok geçmiş olsun umarım kolay atlatırsınız