MMmommy İyi geceler herkese. 5+3teyiz. Haftaya doktor görüşmem var. Ama Birkaç saattir adetin ilk günü olan şiddetli ağrı gibi ağrım var. Geçiyor , tekrar başlıyor. Kanama, lekelenme yok ama yine de endişelendim. Normal mi? Sizde oldu mı bu tarz bir ağrı?
Elif5361 MMmommy Hayırlı geceler evet hamileliğin ilk 3 ayında adet olcakmış gibi hissetmen ve ağrılar normal eğer lekelenmen yoksa normal herşey stres yapma 😊
[silindi] MMmommy evet canım şuan 11 haftalık oldu halen geliyor o sancı ara ara 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ 6 haftada leke gördüm. Doktora sordum kırmızı olmadığı müddetçe sorun teşkil etmez dedi. Kırmızı bizi korkutur didi
Busclk MMmommy oy daha çok yeni. Benim karnım yarılıyo gibi oluyodu rahim büyüdüğü için adet sancısı gibi ağrılar oluyor. Kanama lekelenme olmadığı sürece normal demişti bana doktorum. Çok çok şiddetlenirse içiniz rahatlasın bir acile gidin🌸
MMmommy [silindi] yaa geçmiş olsun size de 💛 Şimdi iyisiniz değil mi? Bende sadece ağrı oluyor leke veya kanama yok ama ödüm kopuyor
MMmommy Busclk gece boyu ağrıyı takip ettim zaman zaman en kötü regl ağrım gibi oldu ama o kadardı :) Sabaha bir şeyim kalmadı 🙏🏼 Çok teşekkürler
[silindi] MMmommy valla daha iki üç gün önce bile o sancı geldi ama galiba artık alıştım 🤦🏻♀️ diyorlar ki ilk 3 aya kadar her adet döneminde o ağrı geliyormuş. Ondan sonra normale donuyormus🙄🙄
Celiklibusee MMmommy benim de öyleydi hatta hamileliğimi fark etmemiştim regl olcam diye düşünüyordum😂içinizi ferah tutun bebişten oluyor🙃💐