Kızlar, öncelikle merhaba. 31+2 haftalık gebeyim. Yaklaşık 20. haftamdan beridir süren bir vajinal kaşıntı ve akıntı sorunum var. Doktoruma danıştım, akıntının sebebi kaşınmaymış. Testler yapıldı, enfeksiyona rastlanmadı dedi. Ama artık da ya na mı yo rum. Gerçekten uykular haram oldu. Fitil kullandım, işe yaramadı. Bikaç kez sirkeli suyla, tuzlu suyla falan yıkadım, ama artık yara gibi yaptığım için çook yaklyo ((( tavsiyeleri olan var mı? Aynı durumi yaşayanlar 😪