Merhabalar Ağustost ortalarında Allah izin verirse doğum yapacağım hanımlar. Bebeğe ilk birkaç ay giyilecekleri aldım. Sizce fazla olan birşey var mı? Not:burası Mersin yanıyoruzz😄
5 adet 0-3 ay kısa kollu zıbın
3 adet 0-3 ay uzun kollu zıbın
5 adet 0-3 ay sıfır kollu zıbın
2 adet 3-6 ay sıfır kollu zıbın(hediye geldi)
4 adet 6-9 ay uzun kollu zıbın
6 adet 0-3 ay alt 2 patikli 4 patiksiz
1 adet 3 ay uzun kollu tulum
1 adet yenidoğan uzun kollu zıbın ve altı
1 adet 0-3 uzun kollu alt üst
1 adet 0-3 uzun kollu zıbın ve altı
2 adet 5′li hastane çıkışı