Merhabalar,
36+ 3 bebeğim önden gidiyor kilosu özelde 3200, Başakşehir şehir hastanesinde 3650 çıktı, özeldeki doktor pazartesi bakıcak. Sizde normal doğum olu rmu ben sezeryandan korkuyorum yani ameliyat olduğu için bide özel ile devlet arasında kaldım.. Başından böyle Bi durum geçen var mıdııır 💛