Herkese iyi geceler diliyorum yarın sabah 9 da hastahaneye yatışım var kısmetse 10 11 gibi genel anesteziyle ameliyata alınıcam inşallah saf salim kızımıza kavuşuruz. Çok korkuyorum 2 gündür aşırı stresliyim genel anesteziden çok korkuyorum bayram dolayısıyla da spinal olamıyormuşum bebek de dogum pozisyonunu almadıgı için mecburen sezeryan olucam lütfen dua edermisiniz💙