Sirine2828 yani tabiki olur, neden olmasın☺️Kuranda geçince çocuk daha mümin olmuyor, yada daha çok sevap olmuyor.bazen çevremde Bu şekilde ısrar edenlere E Firavun koyalım o zaman diyorum. ☺️Ama insanlarda bu algı var , önemli olan çocuklarımıza güzel isimler koymak. Onları utandırmayacak isimler, e isimlerin karakter üzernde etkisi olduğunu da söyleyenler oluyor bazen. Bu şekilde bakmak gerekli. Sevdiğiniz içinize sinen ismi koyabilirsiniz