Nunumella13 ha birde esim cesur ismini kullanan bir arkadasin tanidigi var.ona bile sorduttu adamin dedigi şu tabi ben kucuklukten beri cesur ismini kullaniyom alistim.ama ben olsam tavsiye etmem dedi.daha naif iismler var dedi.birde yasadigi isimle alakali sorunlardan bahsettii.bir ortama giriyon.ismini soyluyon once bir wooww diyolar sonra peki cesurmusun diuolar.yani ismin bu olunca simdi boyle bir seye ne cevap vericenki dedi adam.mesela ismin ozan olsa boyle bir sey maruz kalmassin surekli bu tarz sacma sapan muhabettler oluyor.dedi cesur ve güzel diyen zaren bir kesim ismi surekli kisaltir dedi bu cok sık oluyor.ces cesii diyende oluyor.mesela basina gelen bir olay bazen cocuklar ismini duyuyor.cocuk yani sonucta aaa abi cesur köpek ismi degilmi ya diyende oluyor.dedi.mesela yetiskinkinlerde cogu biliyor cesur ismi genelde evcil hayvan ismi ama bunun muhabbetini kimse yapmiyor.dedi