ikarus Normalde böyle bir rahatsızlığı yokken hamilelikte yüksek tansiyonu olan varsa bunun üstesinden nasıl geliniyor yazabilir mi? Bugün detaylı ultrasona gittim, orada böyle bir risk olabileceği söylendi. Birkaç haftaya belli olacakmış. Eğer yüksek tansiyon derlerse neler olacak haberim olsun istiyorum şimdiden😐
NaimeYilmaz ikarus ilaç yazarlar . Tansıyon yapacak hıc bısey yemegn strese gırmeyn doğum anında bile stres yaparsanız bı anda etkı edeblr bıraz gamsız olun yanı😊
Elif1147 ikarus omronun tansiyon aleti var istersen ondan edin canım.sürekli ölç haberin olur.tuzu azaltman mümkünse kesmen çok iyi olur.birde bol su içersen ödemini alır.gerisi allaha kalmş
ZeynepKara ikarus benimde detaylı ultrasonda çıkmıştı şuan 33+6 haftalık hamileyim o zamandan beri tuzu kestim bol su içiyorum çok şükür yükselme yaşamadım şuana kadar ama doğuma kadar ne olur bilmiyoum tedbirli olmakta fayda var
Mrvbdk ikarus ben ilk gebeliğimdede yasadm suanda yasyrmm. Tedbr tuzlu yememek. Sürekli takıp etmek . Bide yükseldiğini anlayınca hemen az limon su sekrr karıstrıp içiyrm iyi geliyo. Baska türlü düzelmyrm. İdare etmeye çalşyrm
BelinayCaliskan Elif1147 omron dan memnun musunuz ben manuel olcuyorum ama digital de almak istiyorum
ikarus ZeynepKara sizin haftalara kdar gelebilirsem iyiymiş, doktor öyle söyledi bugün. İnşallah ben de tansiyonum yükselmeden o haftalara gelebilirim 😊
nesly Aynen canım bol su bide tuz kullanma ben tek böbrekliyim bu yaşam şeklim gebelikte de şükür hiç yükselmedi
Hllssl Benim de aynı sıkıntım var . Detaylı usg de çıktı . Alfamet diye bi hap kullanıyorum günde 3 kere ve kan sulandırıcı iğne kullanıyorum . Yediklerime dikkat ediyorum Allah a şükür yükselmiyor tansiyonum dikkat edince . ve gerçekten stres çok etkiliyor kafanıza takmamaya çalışın
ikarus Hllssl elimden geldiğince her şeye olumlu yaklaşmaya çalışacağım, inşallah başarırım. Sizlere de Allah kolaylık versin, hem ilaç hem iğne zormuş..
ZeynepKara ikarus inşallah gelirsin benim bi yakınım gebelik zehirlenmesinden 27 haftalıkken doğum yapmıştı 1 hafta sonra detaylı ultrasonda bende de risk çıkınca yememe içmeme çok özen gösterdim çok korkuyodum çünkü ama çok şükür şimdiye kadar sorun yaşamadım sadece ödemim çok onlarda doğumdan sonra gidicek inşallah
Kubraa64721 Bende 33 haftalık hamileyim yüksek tansiyon var hapa başladık bugün ama bebeğin karn cevresndr gerileme var ve suyum biraz azalms yarın hastaneyr yatıcam erkn doğum olabilir dedi 35. Haftayı bekleriz yada beklemeyiz dedi 🤯
ikarus Kubraa64721 hayırlısı olsun, inşallah sağ salim kavuşursunuz erken ya da zamanında.. Allah hayırlısını versin üzülmeyin, artık erken doğum yapanlar çok var, hepsi de sağlıklı oluyor çok şükür..
Kubraa64721 ikarus ciğer geliştirici iğne yapılcak bu doğumun olcağı anlamına geliyodur herlde dimi 😏
ikarus Kubraa64721 benim bu konuda bir bilgim yok canım, anne karnında da gelişmesi için yapılabilir belki de.
Kubraa64721 ikarus benimde 11 haftalıkken başladı ama hamilelkten öncede vardı bende bu zaman geldik sıkıntılar başladı ama yeme içmeyle pek alakası yok mide bulantısı çok oldu sonrada mide yanması ve sadece 7 kilo aldm yemedm istedğim gibi ama yinede tansiyon yüksek