Düşük yapmıyosun canım ama acilen doktora gitmezsen kötü şeyler olabilir doktoruna kan gördüğünü söyle zaten sana hemen progestan vericektir büyük ihtimalle onu düzenli kullan ilaçların varsa aksatma bieley olmaz benimde o haftalarda bir damla gördüm ilk gebeliğim düşük yaptım bu ikinci gebeliğim allahın izniyze sapasağlamız sende doktora git canım lütfn