Zynp3418 Arkadaşlar iki gündür idrarımı yaptığımda üstünün köpük köpük olduğunu görüyorum ama bunun dışında gebelik zehirlenmesinin başka hiçbir belirtisi yok; yüksek tansiyon, baş ağrısı gibi. Sadece köpüklenme sebebiyle şüphelenmeli miyim ?
MinnieMouse Zynp3418 tuvalet blogu, koku tableti taktin veya herhangi bi temizlik malzemesi doktun mu acaba ondan olabilir mi? Bilgim yok da aklima geldi acaba mi dedim 🤷🏻♀️
Kamile71 Zynp3418 benimkide köpükleniyo ama öyle bişey çıkmadı bence evham yapma ama yinede bı tahlil yaptır bayramdan sonra
Zynp3418 MinnieMouse hayır hiçbiri değil. Burada göz gezdirmiştim böyle köpüklenmeden şüphelenmişti anneler o yüzden ben de korktum
serenty_123 Ben de şüphelenip idrar testi yaptırdım doktoruma köpürme vardı ama şükür öyle bisey çıkmadı enfeksiyon çıktı fitil ve tek kullanımlık toz yazdı doktorum
Zynp3418 serenty_123 evet şu anda enfeksiyon için ilaç kullanıyorum zaten. Ama hep enfeksiyon oluyordu ben de böyle olmuyordu
Derinin-annesi Bende protein kacagı var.Evet köpüklenme oluyor ama baska sebeptende olabilir.Bir de protein kacagı olsa bile bu sirekt gebelık zehirlenmesi olmuyor.
Derinin-annesi Zynp3418 Normal seyrediyor süreklı kontrol ediyorum.28.haftadan beri protein kacagım var,35.haftama geldim çok şükür.Tuzu azaltın size tavsiyem.