sare55 canim bende de oluyor hatta fitil bile kullandim kac kere ama gecmiyor,sari akinti ve kenarlari sulu oluyor evet,doktora bahsettim ilac bi ise yaramadi dedim tahlil yapti temiz cikti yani enfeksiyon falan yokmuş cok şükür,hormonlardan dolayi bu haftalarda cok sık görülüyor sanırım...ama su eger cok fazla ise yinede doktoruna danis sızıntı falan olmasin yani