Busra333 4moms mamaroo 4.0 modelini aldım. Şuan daha kullanmadık, doğumumuza daha var 🤦🏼♀️ Ben kuzenimden aldım, 2. El yani. İyi ki de sıfırını almamışım diyorum daha kullanmadan. Çünkü 4- 5 bin küsür gibi fiyatlara değmez. Ben 1.700′e aldım. Sıfır gibi zaten 6-7 ay kullanacak. Kuzenim çok memnun olduğunu, bebeğinin içinde rahatlıkla durduğunu söyledi ama tabi her çocuk özel, bizim ki durur mu bilemiyorum. 😂😂