Hanif Glfdn 31. Haftada gittim 1 ay sonra görüşelim dedi 😊 35 den sonra hafta da bir görüşücez dedi☺️
sare55 Glfdn 30 da gttim. 32 de calisabilir raporu icin cagirdi. sonra 35 te gttim. sonra 36+6 da gttim. en sonda 37+4 te gttim. bidahakine 38+4 te cagirdi. sıklasıyo yani.
Arzuu Ayda birdi 32. Haftaya kadar. 32 den sonra 2 haftada bir, 36dan sonra da haftada bir görüşücez dedi doktorum
Deryak Ben ikiz hamileyim 28 den sonra 2 haftada bir çağırıyorlar. Heralde 36 dan sonra haftada 1 olur o da görürsek o günleri
Glfdn Ben 30 +6 girdim birdahaki 37+6 da olcak izne ayrıldığı için şuan 34+5 günlüğüm canım sıkıldı bu duruma