Kizlar yattığım zaman ve bebeğim hareket ettiği zaman kasiklarim da sancı oluşuyor. Bugüne kadar boyle birsey hic yaşamadım en fazla hareket ettiği karnımın oldugu yerler agrirdi bu sancı olabilir mi o hareket ettikçe kasıklarim sancılanıyor. Sancı bebek hareketinden bağımsız midir yoksa. İlk gebeliğim. 38+3 iki gun once şeffaf renk kati nişanım geldi.