duyguars12 dogum yapana kadar nasil rahatsam oyle yattim hic bir sorun yasamadim hatta gobegim cok yoktu yuzustu en rahat ettigim pozisyon genelde oyle uyudum. Sol veya sag farketmiyor aslinda sadece solda bebege kan akisi daha rahat gittigi icin oneriliyor. Endise etmeyin kendinizi de cok kasmayin illa sol olsun diye😊