Cuma günü kanamam başladı doktora gittiğimizde serum takıldı iğne vuruldu ama gün içerisinde kanamam parçalı olarak geldi daha 5 haftalık gebelik oldugu için sadece keseyi görebildik kesenin etrafında kanama yok dedi doktorumuz dinlenmemi istedi cuma gittigimizde 8mm kese salı günü 15 mm olmuştu altan muyane etsem belki bebegi görebiliriz ama bekliyrlim dedi doktorum böle bi durum yaşayan sağlıkla bebegini kucagına alan var mı😔