MerveAymina Kızlar merhaba. Mide yanmam inanılmaz bir hal almaya başladı. Gaviscon kullanıyorum günde 3 kez demişti doktorum ben fazla fazla kullanıyorum artık eskisi gibi etki etmemeye başladı. Ne yapabilirim? Önerebileceğiniz bir seyler var mı?
Deletedmom23234 MerveAymina Ben hamileliğin ilk aylarından beri çekiyorum ya 🤦🏻♀️ sabah kahvaltı yapmadan 20 dakika önceden içiyorum ancak öyle rahatlıyorum akşama kadar da midem yanmıyor siz bı öyle deneyin gerçekten rahatlatıyor. Birde çok yandığı zaman bı avuç leblebi yiyebilirsiniz
Fadimeali MerveAymina rennie duo gaviskon kullanıyorum kuzum bende felaket var yanma son haftalarim arttı haliylen cok fazla farkli gaviskon kullandim ama en etkili ve anında kesiyor bu önerdim dene istersen
MerveAymina Deletedmom23234 Sabah da bir deneyim içmeyi. Leblebiyi duymadım hiç denemekte fayda var. Bulantilarima iyi geliyordu ilk trimesterde bunda da etki ederse iyi olur
Deletedmom23234 MerveAymina Evet gerçekten deneyin sabah. O kadar iyi geldi ki bana 2 aydır . Diğer türlü haftada 2 şurup bitiriyordum her saat başı içmekten 🥺 leblebi de ağır birşey yedikten sonra eğer midenizde hazımsızlık veya ekşilik olursa bastırıyor onu
MerveAymina Fadimeali Rennie hap şeklinde mi yoksa şurup şeklinde mi? Eşimin kullandığı var ama o hap şeklinde