Beyza3 Nnagish maşallah bebeğe de tam altın takarlar heralde bu kadar para alıp 😁 şaka bir yana muayene ücreti bilginiz varmı acaba ?
elaveipek mlkkk bende acıbadem gerçekten bu kadar ucuzmu diye sorucaktım 🙈çok daha pahalı biliyorum şubeden şubeye değişiyormu acaba
mlkkk elaveipek aynı şehirde bölgeden bölgeye bile değişiyor olabilir canım memorial öyle çünkü Acıbadem’i bilmiyorum biz garibanlar kapısının önünden bile geçemeyiz gerçi bulunduğum şehirde yokta 😅😂
Nnagish elaveipek taksim için bu fiyat diye biliyorum evet şubeden şubeye değişiyor , içerik olarak baya iyi ama o kadar parayı verdıkten sonra bende zaten krallar gibi ağırlanmak isterim 😂😂
elaveipek mlkkk hastane tabikide önemli ama bence zaten dahada önemlisi doktor ben doktorum için hastane değiştirdim şimdi acıbademe geçsin mecbur giderim peşinden devlet hastanesine gitsin doğumumu yaptıracağını bileyim giderim yine
elaveipek Nnagish yaw iki gün krallık normal doğumda 1 gün eve gel köleliğe devam bence gerek yok 😂😂😂
elaveipek feyzaa34 neden genelliyosunuz bir sürü hastanede oluyo hatalar özel hastane dediğinizde hepsi ticarethane zaten
Ldy feyzaa34 benim doktorumun öZel muayenesi var ona gidiyorum . O da Acıbadem memoryal florans nighte sezeryan veya normal doğum yaptırıyor mecburen bunlardan bi tanesine gidecem . Evet çok pahalı fakat şu aşamada yapabilecek bir şey yok doktorumdan çok çok memnunum
Nnagish Beyza3 hastanenin doktorlarının Mua ücretini bilmiyorum maalesef , sizi takip eden doktorunda Mua ücreti değişiyor. Ben sağlık çalışanı olduğum için Mua ücreti ödemiyorum ama doktorumun ücreti 600 TL 🤷🏽♀️