Merhaba arkadaşlar 7 ay önce düşük yaptım 7 aydır herşey normal giderken nisan ayı reglim 10 gün gecikti (ki böyle bişey hiç yaşamadım daha önce 28 güne bir düzenli regli oluyorum)reglimin bittiğin günden itibaren bugün 13. Gün İki regli arası denilebilir, bugün günlük pedimin tamamı koyu leke şeklinde dolmuştu bunu yaşayan var mı bi diğer konu eşim HPV virüs geçirdi 2 doktor bi zararlı olmadığını söyledi gebelik istiyorum ama herşey birbirine çok benziyor bu iki regli arası kanama tehlikeli bişeyin habercisi olabilir mi (rahim ağzı, rahim kanseri miyop kist gibi ) yaşayan arkadaşlarım varsa bilgi verirmisiniz teşekkürler