Prensesannesi57 Doğuramıyorum😀 kızlar 39+6 ama prenses gelmek bilmiyor ne bir şancı ne bir belirti ne yapmam gerekir siz neler yapıyorsunuz
Estaner88 Prensesannesi57 41haftam bitiyo gelmek bilmiyo😒🤷♀️Pztsi yatış var zorla çıkartıcaz artık hayırlısıyla gelsinler pek nazlı bu pamdemi bebekleri☺️
Duygu_52 Prensesannesi57 Canım senin yine daha var sayılır 40+1 hala bi belirtisi bile yok Cumartesiye kadar gün verdi doktorum gelmezse yatışım yapılacak hayırlısıyla inşallah 🙏😊
Tugbaumit Estaner88 ay Allah yardımcınız olsun ben ilk oğlumu 37+2 de doğum yapmıştım mecbur olarak suan 37+1 deyim tahammülüm kalmadı 39 da alıcak doktorum 🤭 ona bile 38 de alsın diye yalvarıyorum son zamanlar çok zor oluyor 😅
Estaner88 Prensesannesi57 sıkı takipte olunca bişey olmuyo allahın izniyle iki günde bir gidiyorum ikinci kızım 42de olmuştu bunu 41bitsin yatış yapıcaz dediler🤷♀️Alışkınım yani beklemeye☺️
Estaner88 Tugbaumit sezeryansa erken alırlar benim normal olduğu için sancımda gelmediği için bekletiyolar😢
Tugbaumit Estaner88 evet normalde bekletiyorlar benim ilki makat gelişti sezaryen oldum mecbur 🤭 buda öyle olucak bakalım 🥰 hayırlısıyla sağlıkla kucağına almayı nasip etsin Rabbim 🤲🏻
Estaner88 Tugbaumit amin canım hepimize inşaallah rabbim nezaman dediyse ozaman olacaklar kısmetse ☺️