elaveipek inanın öyle , gebeliğimin ilk zamanlarını o kadar kötü geçirdim ki , dedim ki bu çocuk beni istemiyo galiba 🥺gebelik psikolojisi işte 🤷🏽♀️ Sımdı zaman daraldıkça en yakın arkadaşım oldu kendisi hatta içimdeki hareketlerine o kadar alıştım ki doğunca büyük boşluğa düşeceğim kesin , Rabbım hepimiz ıcın hayırlısını nasip etsin , sağlıkla gelsinler inşallah 🙏